Po otrzymaniu briefu od firmy Orientana wiedzieliśmy, że aby osiągnąć wyznaczone cele musimy umiejętnie wykorzystać najlepiej znane nam platformy. Podwojenie ilości klientów przy utrzymaniu wyznaczonego ROAS (return on ad spend) było wymagającym zadaniem, jednak dzięki zaangażowaniu naszego zespołu, już w ciągu pierwszego miesiąca przetestowaliśmy różne rodzaje kreacji, co pozwoliło nam odnaleźć odpowiednią grupę odbiorców. Dziś możemy być dumni, że dzięki tym działaniom, liczba klientów Orientany wzrosła o 100%.
Pracę z firmą Świat-Krzeseł rozpoczęliśmy od wnikliwej analizy branży Home & Garden oraz strony ecommerce, którą się posługiwali. Po wdrożeniu odpowiednich zmian związanych z UX (user experience), czyli doświadczeniem klienta, na stronie oraz naprowadzeniu go na odpowiednie kategorie produktów branży Home & Garden przeszliśmy do zwiększenia sprzedaży i akwizycji klienta poprzez holistyczną kampanię Google Shopping oraz Facebook Remarketing.